Черкаський міський методичний кабінет - Кабінет цивільного захисту
Кабінет цивільного захисту
Меню сайту

Наше опитування
Яким браузером Ви корстуєтесь:
Всього відповідей: 872

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.03.2017, 16:59

Кабінет цивільного захисту

Про основні напрямки підготовки і завдання цивільного захисту (цивільної оборони) міста на 2012 рік

Відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про Цивільну оборону України», ст.ст.36, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 25 Закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», Указів Президента України «Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 листопада 2002 року «Про стан техногенної та природної безпеки в Україні»», розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 №1215-р «Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2012 рік», з метою забезпечення ефективної цивільної оборони (цивільного захисту) населення і територій шляхом своєчасного моніторингу, прогнозування та попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, оперативного реагування на них, швидкої ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в різних умовах обстановки на основі високої готовності органів управління, сил та засобів цивільної оборони (цивільного захисту), розглянувши пропозиції управління цивільної оборони департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, виконавчий комітет Черкаської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити основні напрямки підготовки і завдання цивільної оборони (цивільного захисту) міста Черкаси на 2012 рік (додаток 1), план основних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) міста Черкаси на 2012 рік (додаток 2), організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення міста Черкаси з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій на 2012 рік (додаток 3), перевірки стану цивільної оборони (цивільного захисту) підприємств, організацій та установ міста Черкаси на 2012 рік (додаток 4).
2. Спеціалізованим службам цивільного захисту, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності у двотижневий термін з дня прийняття цього рішення розробити відповідні плани основних заходів підготовки цивільної оборони (цивільного захисту) на 2012 рік та забезпечити їх виконання.
3. Департаменту житлово-комунального-комплексу Черкаської міської ради, звіт про виконання заходів, передбачених затвердженим планом основних заходів підготовки цивільного захисту (цивільної оборони) міста на 2012 рік, надавати виконавчому комітету Черкаської міської ради за перше півріччя – до 1 липня, річний – до 30 грудня 2012 року.
4. Рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 08.02.2011 № 151 «Про основні напрямки підготовки і завдання цивільної оборони міста на 2011 рік» вважати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на директора департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Риджаніча О.В.

Міський голова С.О.Одарич

Основні напрямки підготовки і завдання цивільного захисту (цивільної оборони) міста Черкаси на 2012 рік

План основних заходів підготовки цивільного захисту (цивільної оборони) міста за 2011 рік в основному виконано, що підвищило рівень ефективної реалізації державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки та захисту населення і територій, матеріальних і культурних цінностей та довкілля від негативних наслідків надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період. Стан готовності органів управління і сил цивільного захисту (цивільної оборони) міста дозволяє вирішувати поставлені завдання в разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації.
Кращих результатів в звітному році щодо реалізації державної політики у сфері цивільного захисту досягли:
служби цивільного захисту міста
- медична служба цивільного захисту міста (начальник служби – Стадник О.М.),
підприємства організації та установи міста
- ДЗ Черкаська міська СЕС (начальник цивільної оборони – Загородній В.В., працівник з питань цивільної оборони – Олексієнко О.П.);
- управління освіти департаменту освіти та гуманітарної політики виконавчого комітету Черкаської міської ради (директор департаменту Топчій І.В, начальник управління освіти Степко Є.П., методист з питань цивільного захисту міського методичного кабінету установ освіти Дєєва Ю. Г.);
- загальноосвітня школа № 5 (начальник цивільного захисту – Бичок Ю.І., начальник штабу цивільного захисту - Жмінько В.М.);
- загальноосвітня школа № 22 (начальник цивільного захисту – Ткалич Р.В., начальник штабу цивільного захисту – Тур В.О.);
- дошкільний навчальний заклад №62 (начальник цивільного захисту - Бельдій Л.Г., начальник штабу цивільного захисту – Гнатюк Г.П.);
- дошкільний навчальний заклад №89 (начальник цивільного захисту – Хіжняк Ю.В., начальник штабу цивільного захисту – Надоложко Л.В.);
- Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради (начальник цивільної оборони – Федорук О.Л., начальник штабу цивільної оборони – Пятчянін О.І);
- КНП «Черкаська міська реабілітаційно-оздоровча поліклініка «Астра» Черкаської міської ради (начальник цивільної оборони – Волощенко І.В., начальник штабу цивільної оборони – Хорсун Н.М.);
- збірний евакуаційний пункт №27 на базі Черкаського державного технологічного університету (начальник ЗЕП – Сьопко П.Н.).

Для реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру органами місцевого самоврядування та відповідними силами та засобами підприємств (організацій, установ) міста у 2011 році проведені наступні заходи:
- підготовлені впродовж року п’ятнадцять рішень виконавчого комітету Черкаської міської ради та три рішення Черкаської міської ради;
- шляхом виставлення сезонних рятувальних постів на міських пляжах, врятовано 14 осіб і більше чим 40 особам надано медичну допомогу. На звернення громадян проводились водолазно-пошукові роботи. Завдяки проведеним заходам на території міських пляжів не загинуло жодної людини;
- згідно з Програмою захисту населення м. Черкаси від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру на 2009-2011 роки, станом на 01.01.2012 року до місцевого резерву накопичено матеріальних цінностей на загальну суму 1308416,00 грн.. Для ліквідації надзвичайних ситуацій у 2011 році придбано паливо-мастильних матеріалів: бензину А-80 – 16115 л. на загальну суму 153370,98 грн., дизельного пального – 15900 л. на загальну суму 156596,42 грн. Поза номенклатурою, для забезпечення евакуаційної комісії виконавчого комітету Черкаської міської ради, придбано у 2011 році 26 фільтрувальних коробок для промислових протигазів на загальну суму 4,5 тис. грн.. На виконання постанови КМУ від 29.03.01 № 308 «Про створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків», накопичено матеріальних цінностей до об’єктового резерву підприємств, що відносяться до комунальної власності на випадок ліквідації надзвичайних ситуацій, а саме КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» на загальну суму 111875 грн.;
- проведено 35 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Черкаської міської ради. На засіданнях комісії розглянуто 39 питань щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій та подій на території міста;
- пройшли навчання з питань цивільного захисту 483 особи в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Черкаської області;
- забезпечено виконання плану роботи евакуаційної комісії виконавчого комітету Черкаської міської ради. Уточнений план евакуації населення та розрахунок щодо виділення транспортних засобів для забезпечення евакуаційних заходів, відповідно до планів цивільної оборони (цивільного захисту);
- перевірено впродовж року стан цивільного захисту (цивільної оборони) та готовності до дій за призначенням під час надзвичайних ситуацій 47 об’єктів господарювання (медичних закладів, закладів освіти, установ, організацій міста);
- створені пункти видачі засобів радіаційного і хімічного захисту (РХЗ) на об’єктах житлово-комунального господарства міста (СУБ «Митниця», Придніпровська СУБ, Соснівська СУБ). Завдання пунктів:- своєчасна видача непрацюючому населенню та особовому складу невоєнізованих формувань цивільної оборони (цивільного захисту) засобів радіаційного і хімічного захисту в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно небезпечних об’єктах господарювання в умовах мирного стану;
- продовжена робота з засобами масової інформації щодо пропаганди знань з безпеки життєдіяльності і цивільного захисту населення, спрямованих на дії населення при виникненні надзвичайних ситуацій, дотримання санітарно-гігієнічних норм, правил пожежної безпеки, поведінки на воді та вживання дарів природи. Так у 2011 році, для запобігання травмування та загибелі людей, виконавчим комітетом Черкаської міської ради висвітлювались матеріали щодо запобігання надзвичайним ситуаціям та загибелі людей при ожеледиці, на водних об’єктах, під час масових святкувань тощо. Протягом року було організовано 8 виступів на телебаченні. Крім того на офіційному порталі міської ради, міського голови, виконавчого комітету (www.rada.cherkassy.ua) в рубриках «Надзвичайні події», «Оперативна інформація», «Суспільство» постійно проводиться оновлення роз’яснювальних матеріалів щодо особливостей поведінки у різні періоди року. 
Комісією МНС у липні 2011 року проведено комплексну перевірку реалізації заходів державної політики у сфері цивільного захисту населення та територій, запобігання надзвичайним ситуаціям, готовності органів управління та сил реагування до дій при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території Черкаської області. Стан цивільного захисту м. Черкаси комісією відмічено у кращій бік.

Разом з тим існує ще багато упущень і невирішених питань у сфері цивільного захисту населення.
Найбільш характерним недоліком у роботі органів управління є пасивність у вирішенні питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, відсутність визначених основних напрямків діяльності, на які доцільно спрямувати зусилля. Заплановані заходи щодо зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій носять декларативний характер, не узгоджуються між собою, не мають фінансового забезпечення. Плани реагування на надзвичайні ситуації та захисту населення від їх наслідків потребують перегляду і уточнення. Так у 2011 році незадовільно вирішувались завдання цивільної оборони (цивільного захисту):
- КНП «Перша Черкаська міська стоматологічна поліклініка» Черкаської міської ради (начальник цивільної оборони – Старіченко Є.І., працівник з питань цивільної оборони – Андрієнко Н.Л.);
- Черкаська спеціалізована школа №17 (начальник цивільного захисту – Бунякін Д.П., начальник штабу цивільного захисту – Завіновський В.І.);
- дошкільний навчальний заклад №69 (начальник цивільного захисту – Аксьоненко Т.М., начальник штабу цивільного захисту – Удовіченко С.В.);
- дошкільний навчальний заклад №81 (начальник цивільного захисту – Лимар Р.М., начальник штабу цивільного захисту – Пузіновська О.А.);
- дошкільний навчальний заклад №90 (начальник цивільного захисту – Байко Н.Ф., начальник штабу цивільного захисту – Гончарова Г.В.).

Засоби індивідуального захисту, які зберігаються майже на всіх об’єктах господарювання перевищують терміни зберігання і практично непридатні для застосування.
Не в повному обсязі запроваджуються інженерно-технічні та запобіжні заходи щодо зменшення ступеня ризику виникнення аварій на хімічно небезпечних об’єктах, пожеж та вибухів на потенційно небезпечних об’єктах.
Захисні споруди потребують поточного та капітального ремонту, усунення затікання ґрунтових вод та обслуговування систем життєзабезпечення. На цей час у місті є 33 сховища та 2 ПРУ, які непридатні до використання з різних причин (затоплено, розукомплектовано обладнання сховищ, потребує капітального ремонту).
Значна частина керівників підприємств, установ та організацій не передбачають кошти на утримування та експлуатацію захисних споруд або здійснюють ці заходи за залишковим принципом, а саме:
- ТОВ «Нікос» (начальник цивільної оборони – Єрмолов В.В.);
- ВАТ «Мехбуд» (начальник цивільної оборони – Горбик І.С.);
- ВАТ «Черкасибуд-1» (начальник цивільної оборони – Хвиль В.І.);
- ТОВ «Черкаський монтажно–заготівельний завод» (начальник цивільної оборони – Бердега Д.В.);
- ВАТ «Черкасибудматеріали» (начальник цивільної оборони - Плетінь В.Г.);
- ТОВ «Лакофарбовий завод «Аврора»» (начальник цивільної оборони - Васьковський Д.М.);
- ВАТ «Черкасихліб» вул. Чигиринська,7 (начальник цивільної оборони – Татарінова О. В.);
- ТОВ «Богдан - Спецавтотехника» (начальник цивільної оборони - Морозов В.І.);
- ЗАТ «Черкасиагротеххарчопром» (арбітражний керуючий - Новосельцев В.П.).

Головним завданням цивільної оборони (цивільного захисту) міста у 2012 році вважати підвищення ефективності функціонування та посилення надійності територіальної підсистеми запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, зниження наслідків надзвичайних ситуацій.

Основні зусилля у ході реалізації головного завдання зосередити на:
- забезпеченні готовності органів управління та сил цивільної оборони (цивільного захисту) всіх рівнів до оперативного реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків;
- плануванні і проведенні ефективних запобіжних заходів цивільної оборони (цивільного захисту) з метою досягнення прийнятних рівнів ризику виникнення надзвичайних ситуацій;
- забезпеченні достатнього фінансування програм у сфері цивільної оборони (цивільного захисту) та пожежної безпеки;
- удосконаленні системи спостереження і контролю, насамперед із гідрогеологічних, гідрометеорологічних та епідеміологічних питань;
- підвищенні ефективності діяльності існуючих комунальних та об’єктових спеціалізованих аварійно-рятувальних служб і формувань, підрозділів пожежної охорони, добровільних пожежних дружин (команд) та служб пожежної безпеки;
- удосконаленні системи централізованого оповіщення.

3. Виходячи з основного завдання щодо підготовки цивільного захисту (цивільної оборони), пріоритетних напрямків діяльності та з метою досягнення кінцевих результатів, визначити:

3.5. Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (Топчій І.В.):
- забезпечити реальну готовність органів управління, спеціалізованих (невоєнізованих) формувань закладів освіти щодо реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та проведення заходів захисту учасників навчально-виховного процесу;
- уточнити плани дій в режимах повсякденної діяльності підвищеної готовності, надзвичайної ситуації і надзвичайного стану;
- провести наради-семінари з керівниками навчально-виховних закладів міста та надати методичну і практичну допомогу щодо організації цивільної оборони (цивільного захисту) в підпорядкованих їм закладах;
- забезпечити підготовку керівного складу, загальноосвітніх та дошкільних закладів, а також голів евакуаційних комісій, вищевказаних закладів, у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області;
- вжити заходів щодо забезпечення протипожежного захисту об’єктів освіти;
- напередодні канікул у загальноосвітніх школах проводити заняття з безпеки поведінки дітей на вулиці та безпеки поведінки на водоймищах;
- у квітні-травні 2012 року у навчальних закладах міста провести «Тиждень безпеки дітей» та «День цивільного захисту (цивільної оборони)»;
- налагодити дійовий контроль за якістю навчання з нормативних дисциплін «Цивільна оборона» та «Безпека життєдіяльності», а також за роботою навчальних закладів у сфері подальшого запровадження ними новітніх технологій запобігання та реагування на надзвичайні ситуації;
- забезпечити підготовку та участь дитячих та юнацьких команд у проведенні міського, обласного та Всеукраїнського збору-змагання громадського руху «Школа безпеки» та заходів федерацій дитячих організацій України щодо проведення гри-випробування «Котигорошко» серед учнівської молоді.


4. Начальникам цивільного захисту (цивільної оборони) всіх рівнів:
4.1. Проаналізувати роботу виконання вимог законодавства, актів Президента України та Кабінету Міністрів України з питань цивільної оборони (цивільного захисту), дати принципову оцінку стану справ на цій ділянці, підвищити вимогливість до посадових осіб, до повноважень яких належить зміцнення та подальше вдосконалення цивільної оборони (цивільного захисту).
4.2. Організувати виготовлення та розміщення у місцях загального користування та масового перебування людей табличок, листівок, плакатів з короткими інструкціями про основи цивільної оборони (цивільного захисту) та рекомендаціями про порядок дій у разі надзвичайної ситуації.
4.3. Вжити заходи щодо виконання рішення Черкаської міської ради від 23.06.2011 №2-623 «Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки у м. Черкаси на 2011-2015 роки» та протипожежного захисту об’єктів освіти, охорони здоров’я, культури і мистецтв та інших об’єктів із масовим перебуванням громадян.
4.4. Забезпечити накопичення матеріальних резервів для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків у обсягах відповідно до затвердженої номенклатури.
4.5. Забезпечити чітку взаємодію і сталий зв’язок між об’єктами та органами управління цивільної оборони (цивільного захисту) з питань оперативного обміну інформацією про провісники надзвичайних ситуацій, а у разі їх виникнення - інформацією, необхідною для якісного планування відповідних заходів, своєчасного прийняття управлінських рішень та забезпечення ефективних спільних дій.
4.6. Не допускати скорочення чисельності існуючих захисних споруд цивільної оборони, вжити конкретних заходів щодо приведення їх наявного фонду у готовність до використання за призначенням, у тому числі тих, що всупереч чинному законодавству було включено до статутних фондів підприємств, установ та організацій при зміні власника або форми господарювання.
4.7. Забезпечити впровадження режимів радіаційного і хімічного захисту населення з використанням засобів колективного захисту у разі радіаційного або хімічного забруднення території.
4.8. Посилити відповідальність за виконання вимог спільного наказу МНС України, Мінагрополітики, Мінекономіки та Мінекоресурсів від 27.03.2001 № 73/82/64/122 «Про затвердження Методики прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин при аваріях на промислових об’єктах і транспорті», зареєстрованого у Мінюсті 10.04.2001 за № 326/5517, а також наказу Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи України від 06.08.2002 № 186 «Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки», зареєстрованого у Мінюсті 29.08.2002 за № 708/6996.
4.9. Підготовку органів управління та керівного складу цивільної оборони (цивільного захисту) усіх рівнів, персоналу підприємств, установ та організацій здійснювати у ході командно-штабних (штабних) навчань, тренувань та занять з охопленням тематики з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних із можливими терористичними проявами (з обов’язковим відображенням зазначеного питання в організаційних і плануючих документах начальників цивільної оборони (цивільного захисту) відповідних ланок)).
4.10. Забезпечити принцип обов’язковості навчання у сфері цивільної оборони (цивільного захисту) усіх категорій керівників, посадових осіб і фахівців, на яких поширюється дія законів у сфері цивільної оборони (цивільного захисту), навчання його організації і діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
4.11. У першому півріччі уточнити заходи щодо запобігання найбільш вірогідним надзвичайним ситуаціям шляхом завчасного проведення комплексу організаційних та інженерно-технічних робіт.
4.12. Підтримувати в готовності до роботи пости радіаційного та хімічного спостереження на підприємствах, в організаціях та установах.
4.13. Сприяти укладанню договорів на аварійно-рятувальне обслуговування об’єктів підвищеної небезпеки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.2000 р. № 1214 «Про затвердження переліку об’єктів та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому на договірній основі обслуговуванню державними аварійно-рятувальними службами».
4.14. До кінця II кварталу перевірити та забезпечити готовність до застосування за призначенням пунктів управління, систем оповіщення і зв’язку, диспетчерських служб об’єктів підвищеної небезпеки.
4.15. Продовжити роботу з розвитку та підтримання в готовності до використання технічних засобів системи оповіщення цивільної оборони (цивільного захисту).
4.16. Забезпечити виконання заходів щодо створення страхового фонду документації на об’єктах підвищеного ризику та об’єктах систем життєзабезпечення населення.
4.17. Впродовж першого півріччя провести тренування з особовим складом евакуаційних комісій щодо виконання покладених на них завдань.
4.18. Впродовж першого кварталу уточнити плани та забезпечити постійну готовність сил і засобів до евакуації населення, що потрапляє у зону можливого катастрофічного затоплення, небезпечного хімічного забруднення, райони масових лісових пожеж, паводків, підтоплень, великих аварій і катастроф.
4.19. Вжити конкретних практичних заходів щодо сталого функціонування систем життєзабезпечення та безаварійної експлуатації хвостового і шламового господарства, гідроспоруд, водоканалізаційного господарства, хімічно-, вибухо- та пожежо-небезпечних об’єктів.
4.20. Активізувати роботу об’єктових комісій з питань надзвичайних ситуацій, особливо в питаннях захисту населення і об’єктів господарчої діяльності, попередження та оперативного реагування на надзвичайні ситуації в межах її компетенції.
4.21. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного і хімічного захисту» (Із змінами внесеними згідно з Постановою КМУ від 29.10.2009 №1148) вжити заходів щодо повного забезпечення персоналу хімічно небезпечних об’єктів та персоналу інших об’єктів, які знаходяться в зоні можливого хімічного забруднення від небезпечних об’єктів, промисловими засобами індивідуального захисту, приладами хімічної розвідки, у тому числі за рахунок коштів підприємств – власників небезпечних об’єктів.
4.22. Забезпечити готовність пунктів видачі засобів індивідуального захисту та вжити заходи щодо скорочення терміну видачі цих засобів.
4.23. Вжити практичних заходів щодо обладнання (ремонту) систем протипожежного захисту, особливо на об’єктах з масовим перебуванням людей та будинках підвищеної поверховості.
4.24. Продовжити здійснення комплексу заходів щодо забезпечення об’єктів та суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, встановленою кількістю сертифікованих первинних засобів пожежегасіння.

5. Підвести підсумки минулого року, видати накази про підготовку цивільного захисту (цивільної оборони) відповідної ланки на 2012 рік.
6. Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради забезпечити контроль за своєчасним виконанням плану підготовки цивільного захисту (цивільної оборони) на 2012 рік.

Заступник міського голови з питань 
діяльності виконавчих органів ради О.П. Леонов

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
щодо навчання населення міста Черкаси з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій на 2012 рік

Головним завданням організації навчання населення (працівників) та керівного складу цивільної оборони (цивільного захисту) міста на 2012 рік вважати забезпечення у встановлені терміни підготовки кадрів і фахівців органів управління і сил цивільної оборони (цивільного захисту), збільшення кількості населення навченого способам захисту у надзвичайних ситуаціях.
Основні зусилля у ході реалізації головного завдання зосередити на:
набутті особами керівного складу цивільного захисту та інших управлінських кадрів і фахівців навичок щодо прийняття і реалізації управлінських рішень, в межах посадових обов’язків та повноважень, з питань запобігання виникненню, локалізації і ліквідації надзвичайних ситуацій, а також управління силами і засобами цивільного захисту;
забезпеченні безперервності, єдності і поступовості навчання з обов’язковим вивченням населенням основних засобів захисту у надзвичайних ситуаціях та засвоєння ним практичних навичок;
підготовці особового складу спеціалізованих служб цивільного захисту практичним діям під час виникнення рятувальних та інших невідкладних робіт у зоні надзвичайної ситуації;
просвітницько-інформаційній роботі з населенням щодо питань захисту та діям при виникненні надзвичайних ситуацій;
забезпеченні принципу обов’язковості навчання у сфері цивільної оборони (цивільного захисту) усіх категорій керівників, посадових осіб і фахівців, на яких поширюється дія законів у сфері цивільної оборони (цивільного захисту);
підготовці органів управління та сил цивільної оборони (цивільного захисту) всіх рівнів до оперативного реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків;
відпрацюванні працівниками підприємств, установ та організацій практичних дій в умовах надзвичайних ситуацій, які здійснювати у ході навчань за планами реагування на надзвичайні ситуації, планами локалізації і ліквідації аварій (катастроф) під час підготовки та проведення спеціальних комплексних об’єктових навчань і тренувань.

Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської 
ради (Топчій І.В.) у 2012 році:
-->

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz