Важливе питання забезпечення взаємодії в
освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку було
винесено на обговорення учасниківзасідання методичного об’єднання вихователів старших груп дошкільних
навчальних закладів міста, яке відбулося вдошкільному навчальному закладі №22. Це питання є особливо актуальним в зв’язку з
прийняттям нової редакції Базового компонента дошкільної освіти та Державного
стандарту початкової загальної освіти. Учасники зібрання обговорили основні
завдання освітньої роботи по формуванню дошкільної зрілості дитини-дошкільника,
результати адаптаційного періоду першокласників, визначились у питаннях
наступностідошкільної та початкової
освіти у формуванні навчальних умінь в старших дошкільників, проаналізували
зміст Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та
«Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів (1-4 класи).
Педагогічний колективдошкільного навчального
закладу №22 презентував бінарне
заняття-зустріч «Знайомство» за участю дітей старшої групи та першокласників.
Вихователь дошкільного закладу №22 І.Ю.Удовченко та вчитель 1-го класу ЗОНЗ
І-ІІІ ступенів №5 Іванова Г.М. продемонстрували методи і прийоми формування у
дітей звукового аналізу слів,
логіко-математичних знань, художньо-естетичних смаків у створенні колективної
роботи з солоного тіста. Використаніформи, методи і прийомизасвідчилиїхпедагогічну доцільність таефективність як в роботі з дошкільниками так
і в роботі з першокласниками, що забезпечує успішну адаптаціюдитини,її поступовий перехідвід
попереднього вікового періоду до нового, поєднаннящойно здобутого досвіду з попереднім. В
роботі методичного об’єднання та в обговоренні проблем наступності взяли участь завідуюча міським
методичним кабінетом установ освіти КосенковаІ.А., методист міського
методичного кабінету Корнелюк Л.П., вчителіпочаткової школи ЗОНЗ І-ІІІ ступенів №5 Білецька У.Ф., Іванова Г.М.,
завідуючаДНЗ №22 Литовченко Н.В.,
вихователь-методист Огданська Л.О., вихователідошкільних навчальних закладів міста.