Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному
етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно
реалізуватися в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроку є впровадження разом із традиційними методами
навчання інноваційних освітніх технологій та інтерактивних технологій навчання.
17 квітня у Черкаській
спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №20 відбувся семінар-практикум для учителів
української мови та літератури, світової літератури з актуальної проблемної
теми «Активізація мовленнєвої
діяльності на уроках української мови та
літератури, світової літератури шляхом
використання інтерактивних технологій». У роботі семінару взяли участь учителі-словесники міста.
Директор школи Кіта Л.Б. ознайомила
учасників семінару із специфікою роботи колективу школи, його досягненнями та планами на майбутнє. У
теоретичній частині семінару Нестеренко Н.В., методист ММК, вела предметну розмову про новітні методи і прийоми активізації мовленнєвої діяльності учнів
на уроках. Лис С.М., заступник директора із НВР школи, запропонувала деякі
нестандартні прийоми педагогічної техніки, які можна успішно застосовувати на
уроках мови та літератури з метою активізації пізнавальної діяльності
учнів, поділилася із колегами досвідом роботи учителів школи над проблемою.
Учасники зустрічі мали змогу
відвідати уроки вчителів школи: Міх Г.Ю.
(«Кодекс мужності і честі справжньої людини (Стівенсон «Острів скарбів», 6 клас), Миколенко Т.О.(«Подорож до казкового
лісу», 5 клас), Сокур А.Л. (узагальнення з теми «Звертання. Вставні слова,
словосполучення, речення», 8 клас), Вовкотруб Л.О.(«Написання НЕ з іменниками,
прикметниками, прислівниками. 7клас»), Заїки О.В. (Добро, любов, взаємна
турбота батьків і дітей – важливі цінності української родини. С.Васильченко,
«Свекор», 6 клас).
Учасникам семінару було запропоновано концерт творчих
колективів школи, які показали свій
високий професіоналізм, акторські здібності, уміння володіти словом. Проведені заходи підтвердили, що в школі належна увага
приділяється створенню оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку
кожного учня з урахуванням його індивідуальних можливостей.
|