Сталий розвиток регіональної системи вивчення іноземних мов характеризується
переходом на нові державні стандарти та на
нову парадигму освіти: особистісно-орієнтовану, засновану на компетентнісному,
когнітивно-комунікативному і діяльнісному підходах. Введення нових стандартів загальної середньої
освіти повертає до школи принципи державного виховання. Найважливішим завданням
нових державних стандартів загальної освіти є формування універсальних навчальних
дій, що забезпечують школярам, які засвоюють іноземну мову,
вміння вчитися, здатність до самостійної роботи над мовою, а, отже, здатність
до саморозвитку та самовдосконалення. Наступність при вивченні іноземної мови у
початковій, основній та старшій середній школі забезпечується за допомогою
обліку внутріпредметних зв’язків при формуванні усіх компонентів іншомовної комунікативної
компетенції. Далі читати на сторінці методиста Чередніченко В. М.
|