Продовжуємо знайомити Вас з посібниками видавництв «Шкільний світ» та "Основа", які спеціалізуються на випуску педагогічної преси.
Сьогодні представляємо посібники з розділу "ЗАВУЧ ШКОЛИ", з якими можна ознайомитися в бібліотеці методичного кабінету.
Імідж
сучасного вчителя
У
посібнику автор розглядає складові іміджу сучасного вчителя та можливі шляхи
його досягнення, представляє Карта успіху ділової жінки-вчителя
Для директорів загальноосвітніх навчальних
закладів, їхніх заступників, учителів та вихователів.
Основні вимоги і завдання до сучасного
вчителя-майстра
Перспективне
та річне планування роботи навчального закладу
У збірнику вміщено програму розвитку закладу
освіти (як різновид перспективного навчання на 5 років) та річний план роботи
навчального закладу. Для керівників закладів освіти і їх заступників,
працівників управлінь освіти, методичних служб.
Інноваційні
форми ведення засідань педради
Як
провести засідання педагогічної ради нестандартно та максимально ефективно? Як
урізноманітнити тематику засідань та забезпечити дієвість прийнятих на них
рішень? У книжці ви знайдете відповідь на ці та багато інших запитань. Для
директорів шкіл, їхніх заступників, керівників ініціативних, творчих груп,
методистів РМК, голів методичних об’єднань.
Аналіз
уроку
У
бібліотечці упорядковано різні форми аналізу уроку, які можуть бути використані
як учителем під час самоаналізу, так і присутнім на навчальних заняттях.
Рекомендовано для педагогічних працівників.
Модульна
організація уроку
Сучасний урок - це ключовий показник
ефективності якісної освіти. У посібнику представлено чотири модулі
конструювання уроків: модуль уроку інтеграції, модуль уроку здобуття знань,
модуль уроку роботи з текстом, модуль з оцінювання навчально-пізнавальної діяльності
учнів; методики та розробки їх проведення. Для заступників директорів,
учителів-предметників.
Імідж
школи
Імідж
школи можна розглядати як важливий сучасний компонент методичного продукту
школи і як додатковий ресурс управління та розвитку освітнього закладу.
Формування іміджу навчальної установи — це процес, під час якого створюється
бажаний образ на основі наявних ресурсів. Мета створення іміджу — підвищення
конкурентоздатності, залучення інвестицій, встановлення та розширення
партнерських зв’язків. Для директорів, їхніх заступників, методистів.
Як
створити профільну школу
У
книжці висвітлено досвід роботи закладів освіти з організації профільного
навчання в старшій школі. Запропоновано різні моделі профілізації залежно від
типу навчального закладу. Рекомендовано для працівників відділів (управлінь)
освіти, керівників навчальних закладів, їх заступників.
Науково
– методична робота як засіб професійної позиції вчителя
Посібник містить теоретичні та практичні
матеріали щодо системи науково – методичної роботи школи як засобу формування
професійної позиції вчителя. Автором розроблено кваліметричну модель та
комплексно – цільову програму формування професійної позиції вчителя в системі
методичної роботи школи, індивідуальну програму самовдосконалення вчителя на
базі моніторингу професійної позиції.
Для вчителів, директорів шкіл та їх
заступників, студентів та слухачів системи
післядипломної педагогічної освіти.
Творчість
у педагогічній діяльності
У книзі розкрито якісні характеристики творчої
діяльності вчителя. Особлива увага приділена мотивації до творчої праці,
закономірностям педагогічного спілкування, процесу вирішення педагогічних
задач, формуванню здатності до імпровізації, артистизму. Автор презентує
програму розвитку творчих можливостей педагога, пропонує діагностичний матеріал
та систему практичних вправ з розвитку педагогічної творчості.
Шкільні
навчальні кабінети
У книзі представлені нормативна документація
та методичні рекомендації щодо обладнання і оформлення навчальних кабінетів. Надано
зразки документації, описано досвід роботи навчальних закладів.
Технологія
навчання школярів різного рівня навчальних досягнень. Частина 2
У книзі розкрито систему формування
пізнавальних інтересів учнів у позакласній діяльності. Основна увага приділена
висвітленню шляхів формування професійної компетентності педагогів і керівників
навчальних закладів щодо організації роботи педагогічного колективу з учнями
різного рівня навчальних досягнень.
|