28 березня 2013 року в рамках методичного фестивалю педагогічних
технологій на базі ЗОШ №32 відбулося засідання методичного об’єднання
практичних психологів і соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних
закладів.
На засіданні обговорювалось питання впровадження в заклади освіти інклюзивної форми навчання
дітей з особливими освітніми потребами. Завідувач міською
психолого-медико-педагогічною консультацією при методичному кабінеті установ
освіти Дргун В.П. детально зупинився на особливостях інклюзивної форми
навчання, її перевагах і недоліках, завданнях і співпраці ПМПК і спеціалістів
психологічної служби по залученню дітей до інклюзивної форми навчання.
Спеціалістами центру практичної психології і
соціальної роботи (завідуюча ЦППСР О.І. Пащенко, методист-психолог ЦППСР О.М.Романова) акцентувалась увага присутніх на завданнях практичного психолога і соціального
педагога закладу освіти при здійсненні соціально-психологічного супроводу
навчання і виховання учнів з особливими освітніми потребами в умовах
інклюзивного навчання; зачитаний проект наказу
по підсумкам вивчення стану соціально-психологічного супроводу дітей з
особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в СШ №28, ЗОШ №№5,
6, 10, 15, 21, 26, 32, 34.
Творча група у складі спеціалістів центру
практичної психології і соціальної роботи та практичних психологів
загальноосвітніх навчальних закладів (Пащенко О.І. (завідуюча ЦППСР), Романова
О.М. (методист-психолог ЦППСР), Харитонова С.М. (СШ №3), Гойдало С.А. (СШ №28),
Левчук С.М. (санаторна школа-інтернат для дітей з вадами опорно-рухового
апарату)) представила методичний посібник «Портфоліо як форма узагальнення та
представлення роботи практичного психолога».
На засіданні практичними психологами і соціальними
педагогами були представлені розробки з
власного досвіду роботи:
Харитонова С.М. (практичний психолог СШ №3) –
««Години психолога» в початковій школі»; Рибалка С.М. (соціальний педагог СШ
№27) – «Соціально-педагогічні умови формування громадянської активності молоді
в процесі волонтерської діяльності»; Коритна О.І. (соціальний педагог ЗОШ №11)
– «Формування досвіду взаємовідносин в учнів молодшого шкільного віку на основі
вирішення міжособистісних конфліктів»; Битько Ю.А. (практичний психолог ЗОШ
№34) – «Система роботи по профілактиці адиктивної поведінки в рамках
організації психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу»; Щур
І.В. (практичний психолог ЗОШ №32) – «Формування в учнів психологічної
готовності до прийняття рішень та відповідальності»; Мірошніченко І.С.
(соціальний педагог СШ №17) – «Психологічний вплив художньої літератури на
формування духовних якостей старшокласників»; Буравська Л.В. (соціальний
педагог гімназії №31) – «Технології формування здорового способу життя в роботі
з учнями загальноосвітніх навчальних закладів»; Давидова О.В. (практичний
психолог ЗОШ №11) – «Особливості формування психологічного здоров‘я дітей
молодшого шкільного віку», «Психологічне здоров‘я школярів та шляхи його
відновлення»; Левченко Л.Г. (практичний психолог гімназії №31) – «Толерантність
в житті людини»; Паркаренко Ю.А. (практичний психолог ЗОШ №10) –
«Теоретично-практичні аспекти профілактичної та корекційної діяльності
практичного психолога з делінквентними підлітками»; Гойдало С.А. (практичний
психолог СШ №28) – цифровий ресурс «Електронні психодіагностичні тести».
|