Організаційно-методичні основи діяльності творчої групи дошкільного навчального закладу (методичні рекомендації) - Мої файли - Каталог файлів - Черкаський міський методичний кабінет
Каталог файлів
Меню сайту

Категорії розділу

Наше опитування
Яким браузером Ви корстуєтесь:
Всього відповідей: 872

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2017, 06:10

Головна » Файли » Мої файли

Організаційно-методичні основи діяльності творчої групи дошкільного навчального закладу (методичні рекомендації)
[ Викачати з сервера (87.0Kb) ] 19.11.2012, 15:35
  

                                                                                                                                                     На допомогу методисту-початківцю

                                                                                                                                                      дошкільного навчального закладу

 

Організаційно-методичні основи діяльності

творчої групи

дошкільного навчального закладу

(методичні рекомендації)

 

           Необхідність створення творчих груп постає з загальних потреб модернізації розвитку освіти  та певних потреб і запитів педагогічних працівників

          Творчі групи – це організовані невеликі колективи передових, найдосвідченіших працівників освіти, які поглиблено вивчають  розв’язувану педагогічною  наукою проблему і забезпечують творче впровадження  в навчально-виховний процес висновків і положень науки. Це своєрідна форма залучення педагогів у творчу діяльність по впровадженню в практику роботи з дітьми досягнень педагогічної науки та передового педагогічного досвіду. Діяльність творчих груп має базуватися на принципах: науковості, актуальності, випереджаючого характеру, практичної спрямованості, стабільності і системності, індивідуалізації і самостійності, цілевизначеності змісту, мотивації та розвитку творчого потенціалу особистості.

          Склад групи формується з числа найбільш досвідчених і теоретично підготовлених педагогів, які виявляють інтерес до визначеного  для опрацювання проблемного питання. Свою діяльність творчі групи будують на основі колективно розподільного принципу. Виправдовує себе й невеликий склад творчої групи ( 3-9 осіб),  оскільки при цьому необхідно забезпечити контактність, постійний обмін думками, мобільність її учасників. Їм мають бути притаманні такі  якості:

- креативність ( здатність   генерувати  нові ідеї);

- психологічна сумісність, взаємна симпатія, комунікабельність;

- дивергентність ( здатність мати декілька підходів до вирішення однієї проблеми);

- оволодіння новими знаннями  та педагогічними засобами;

-  постійна орієнтація на пошук, потяг до професійного самоствердження;

- бажання переосмислити особистий досвід та зробити його  самооцінку;

- здатність змінювати стратегію та тактику педагогічної діяльності в залежності від конкретної ситуації

- висока творча активність та ініціативність.

Види творчих груп:

            - творчі групи, які працюють над впровадженням результатів наукових досліджень з певної наукової проблеми, теми;

            - творчі групи, які працюють над вивченням і впровадженням уже відомого в регіоні кращого педагогічного досвіду;

            -   творчі групи, які накопичують власний педагогічний досвід, певні елементи якого склалися в даному колективі

               В своїй діяльності творчі групи  педагогічних працівників керуються Законами  України «Про освіту, «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад»,  «Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності».

         Творчі групи створюються з ініціативи:

·        методичних служб міста (області), враховуючи основні напрямки розвитку регіональної освіти;

·        адміністрації дошкільного навчального закладу, виходячи з  необхідності розв’язання  потреб закладу, реалізації пріоритетних завдань;

·        окремих педагогів, або групи педагогів, зацікавлених конкретними питаннями  удосконалення навчально-виховного процесу;

·        методичних об’єднань педагогічних працівників різних категорій, виходячи з потреб  здійснення  науково-методичного забезпечення освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти.

Головна мета творчих груп:

-         активізація творчого потенціалу педагога з метою удосконалення і  підвищення його професійної компетентності;

-         допомога педагогу у реалізації актуальних завдань розвитку освіти;

-         забезпечення всебічного поглибленого дослідження вибраної науково-методичної проблеми;

-         розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм і методів навчально-виховного процесу;

-         розвиток інформаційної, дослідницької, методичної культури;

-         забезпечення  особистісно орієнтованої підготовки педагога до творчої діяльності;

-         розвиток у педагогів здібностей  до пошуку шляхів вирішення  реальних освітянських завдань, розв’язання педагогічних ситуацій;

-         експериментально-дослідницька діяльність;

-         впровадження в практику роботи  системи освітнього моніторингу;

-         моделювання, апробація, впровадження інноваційних технологій    

навчання і виховання , передового педагогічного досвіду;

-         удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів, цифрових ресурсів.

         Головні завдання творчих груп:

-         розробка рекомендацій на основі вивчення  досягнень науки і пробне  впровадження їх у практику;

-         створення передового педагогічного досвіду;

-         пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень.

Категорія: Мої файли | Додав: AlexSHOP
Переглядів: 285 | Завантажень: 68 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz